İSTANBUL DEVLET MÜHENDİSLİK MİMARLIK AKADEMİSİ 1972- 1973 DERS YILI 4. SINIFINA DEVAM EDİYORUM

İstanbul Devlet Mühendislik Mimarlık Akademisi’nin 1972- 1973 ders yılında 4. sınıfa devam ediyorum. O yıl elektrik mühendisliği meslek derslerimiz yanında laboratuvar derslerimiz de ağırlıklı olarak hocalarımız tarafından verilmekte idi. Artık Elektrik Mühendisliğinin son basamaklarına doğru yavaş yavaş çıkmaya başladığımı gördüğüm yıl içerisinde ve yıl sonunda yapılan imtihanlara çalışmak için iş yerinden izin alır, Üsküdar Uncular’da ki talebe evimizde sınıfımızdan dört, beş arkadaşlarımızla birlikte derslere çalışarak hazırlanırdık.

İmtihan salonunda arka arkaya, veya yan yana sıralara oturur biri birimize yardım ederek soruların cevaplarını kontrol ederdik.

Yıl sonunda yapılan imtihanlarda hepimiz başarılı sonuçlar alarak arkadaşlarımla beraber girdiğimiz imtihanları vererek son sınıfa 1973 yılında geçtik.