
1969 Ders yılı başında İstanbul Yıldız Yüksek Teknik Okulu Akşam Elektrik Mühendisliği Bölümü 1.sınıfına başladım. Osman da aynı okulun akşam elektrik bölümü 3.cü sınıfına devam ediyordu.
Aynı evde kalıyorduk. Derslerimize aynı hocalar girdiği için, imtihanlarda önce ki yıllarda sorulan soruların benzerlerini soruyorlardı.

Hocaların önceki yıllarda imtihanlarda sorduğu soruların bir kısmını Osman toplamış arşiv yapmış, bir kısım imtihan sorularını da ben toplamıştım. Sanki sınıfın soru bankasıydım. İmtihanlarda sorulan veya benzer konularda sorulacak konulara çalışarak imtihanlara giriyor bu bana büyük kolaylık sağlıyordu.
Osman’la aynı evde kaldığımız için imtihan öncesi verdiği ipuçlarının bana çok yardımcı olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.
