OKUL TATİL OLUNCA KÖYE GİDER TARLADA YAYLADA AİLEMİZE YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRDIK.

Okul tatil olduktan sonra bizim yapacağımız köy işleri başlardı. Tarlaya eşekle azık götürürdük. İlkbahar aylarında Ketenlikte Üçpınar yaylasına atları, öküzleri ve diğer hayvanları götürür orada otlatır, yayardık.

Yaşımız küçük, boyumuz da kısa olduğu için düz yerde atlara binemezdik. Muhakkak ya bir kayaya yanaştıracağız veya bir ağacın altına atları çeker ağaca bağlar daha sonra üzerine atlar çıplak olarak binerdik.

Köyde atlara her zaman eğer vurulmazdı. Çıplak binerdik, filmlerdeki kızılderililer gibi. Babam uzun yola gideceği zaman özel yapım halı eğeri atın sırtına sarar, biner giderdi. Bizim atlar daha çok araba çekmek, çift sürmek, düven sürmek gibi işlerde kullanıldığı için yorulmasın diye pek binmezdik.