Ülkemizin büyük bölümünde yağan kar yağışı insanlara büyük mutluluk verdi. Gerçekten de birçoğumuz istemsiz yada sebep bulamadığımız bir şekilde kar yağışı ile mutlu oluyoruz.
Kar yağınca her yer beyaz bir örtü ile kaplanması insanların adrenalin ve mutluluk hormonu salgılamasına sebep oluyor.
Termal tesisteki hayvanlarda kar yağmaya başlayınca kümeslerinden çıkıp başta Kazlar, Ördekler, Sibirya Kurtları, Kangal, av köpeklerimiz havlayarak, uluyarak kar içinde oynayarak sevinçlerini bildirdiler.
Doru Kısrak Atımız Rüzgar ise kapalı ahırda karın yağışını görmüyor ama hissetti devamlı kişneyerek dışarı çıkmak istedi.
Kısrağı dışarı çıkarttık kar üzerinde dört nala koşmaya başladı, kar üzerinde yuvarlanıp sevinç göstergesini seyrederken büyük şairimiz
Necip FAZIL KISAKÜREK’in KISRAK şiiri’ni sizlerle paylaşmak istedim.
Tohum saç, bitmezse toprak utansın!Hedefe varmayan mızrak utansın !
Hey gidi Küheylan, koşmana bak sen!
Çatlarsan, doğuran kısrak utansın!
Eski çınar şimdi Noel ağacı;
Dallarda iğreti yaprak utansın!
Ustada kalırsa bu öksüz yapı,
Onu sürdürmeyen çırak utansın!
Ölümden ilerde varış dediğin,
Geride ne varsa bırak utansın!
Ey binbir tanede solmayan tek renk;
Bayraklaşamıyorsan bayrak utansın!
