1969 YILINDA İMTİHANI KAZANDIKTAN SONRA İSTANBUL YILDIZ MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK YÜKSEK OKULU AKŞAM ELEKTRİK BÖLÜMÜNE BAŞLADIM.

1969 Yıldız Mühendislik ve Mimarlık Yüksek Okulu Akşam Elektrik Bölümü 1. sınıfına başladım. Sınıfımız 70- 80 kişi. Hepimiz çeşitli illerden gelmişiz Konya’dan o yıl akşam elektrik bölümünü kazanan hiç kimse yoktu. Sanat Okulu Elektrik Bölümü’nden sınıf arkadaşım İsmail Baha Martı, Yüksek Teknik Öğretmen Okulu’nu bitirmişti. Maçka Sanat Enstitüsü’nde öğretmenlik yapıyordu. O yıl Yıldız Teknik Okulu’nun imtihanına girmiş kazanmıştı. 5 yıl sonra akşam elektrik bölümünde aynı sınıfta aynı sırada birlikte oturmaya başladık.

Elektrik atölye şefimiz Raşit Ger hocanın en sevdiği talebesi İsmail Baha Martı sınıfımıza da başkan seçmişti. Sanat Enstitüsü Elektrik bölümünde ki öğrencilerin içerisinde, elektrik mühendisi olacak üç öğrencinin en başında geleceğini her fırsatta söylerdi.

Biz de aynı sınıfta olmamıza rağmen ne benim, ne Osman’ın ne de diğer öğrencilerin mühendis olma şansı ve imkanının olmadığını söylerdi. Ama takdiri ilahi o sınıftan yalnızca önce Osman, daha sonra ben Elektrik Mühendisi olduk.