SANAT OKULU ORTA KISMINDA OKUL AİLE BİRLİĞİ TARAFINDAN 100 FAKİR ÖĞRENCİYE ÜCRETSİZ OKUL YEMEKHANESİNDE ÖĞLE YEMEĞİ YEDİRİRLERDİ.

Okul Aile Birliği tarafından ailesi yanında olmayan, ekonomik durumu iyi olmayan öğrencilere okulda ücretsiz öğlen yemeği verilirdi. Her sınıftan 7-8 kişi sınıf arkadaşlarının oyları ile seçilir, o kişiler öğle yemeğini okulda yemeye hak kazanırlardı.

Oylamadan önce arkadaşlarımızla görüşür, kağıda bizim ismimizi yazmalarını isterdik. Sınıfta bizleri seven çok arkadaşımız vardı. Bizim ev durumumuzu bildikleri için ikimizin ismini de yazarlardı. Öğle paydosunda okulda ücretsiz yemek yiyecek öğrenciler arasında hep olurduk.

Okulun bodrum katında küçük pencereleri olan yerde öğlen yemeğimizi yerdik. Çoğunlukla kuru fasulye, mercimek, nohut, bulgur pilavı bazen pirinç pilavı pişirirlerdi. Yanında çarşı ekmeğini zevkle yer, karnımızı doyururduk.