Konya’ya geldikten 6 ay sonra Garipler Mahallesi’nde teyzemlerin evi ile aynı sokakta köylümüz Katip Ali’nin evinin girişinde bir odası ve küçük bir mutfağı olan evi kiraladık. Ev küçüktü ama bize yetiyordu. Çok sevinmiştik çünkü hiç kimse ile evimizi ortak kullanmıyorduk, bir başkasının evinin üzerine gelmemiştik.
Her şeyi ile bizim evimizdi. Burada Osman’la birlikte 6 ay kaldık. Hüseyin eniştemin evinin bodrumunda bir odası boşaldı, oraya taşındık.
